Pamiętasz wczorajszy wpis o równaniu na sukces w mlm? Autorytet + System = Sukces w mlm. Wspomniałem w nim również o tym, że dzisiaj opiszę system mlm w praktyce, na przykładzie firmy 7Play.
Zaczynajmy 🙂
Duplikowalny system, dla każdego partnera
Z racji tego, że jakieś tam doświadczenie w mlm już mam (blisko 11 lat), wiem, co działa, a co nie. Wspólnie z partnerami, wielokrotnie przetestowaliśmy wiele sposobów działania.
Nasz spektakularny sukces został opisany tutaj .
Cały projekt trwał 18 miesięcy, podczas którego przeprowadziliśmy ponad 900 webinarów na żywo. Na prezentacje zapisało się 12 000 osób, z czego 6 000 pojawiło się na webinarze. 2000 z nich stało się naszymi partnerami. Gdy pod uwagę weźmiemy tylko uczestników webinaru to osiągnęliśmy konwersję na poziomie 33%!
To, co się sprawdziło, warto powielać…a więc, rozpoczynając projekt 7Play, miałem jasność, co do tego, co będziemy robić i jak działać.
Zobacz jak to działa.
Mamy postawiony blog w domenie https://7play.pl
Kiedy przyjrzysz się uważnie, dostrzeżesz, że w adresie jest coś takiego “TYK85962437” – to ID Partnera w CRM 7Play, czyli tam gdzie budowana jest struktura.
Każdy nasz Partner może kierować zainteresowane osoby na naszego bloga, na którym w każdym tygodniu pojawiają się nowe wpisy z tematyki finansów, zdrowia, fitnessu, opieki medycznej, stylu życia, czy zarabiania pieniędzy.
Artykuły są przeplatane tzw. nawołaniem do akcji, czyli tak jak na przykład w tym przypadku
“Bezpieczne preparaty o właściwościach leczniczych i odżywczych” – jest to link, który przenosi na stronę zapisu na webinar np.
W pasku adresu, zachowane jest ID rekomendacyjne, a więc osoba, która zapisze się na webinar, a potem będzie chciała wejść do biznesu, wyląduje w strukturze osoby, która poleciła jej dany artykuł…
Czujesz już petardę tego rozwiązania?
Każdy Partner ma dostęp do tzw. Marketera Play – serca marketingowej maszyny i widzi kto był na webinarze, kto się zapisał, a nie przyszedł, kto został do końca i kto chce wejść do biznesu…
Wystarczy się tylko wtedy odezwać (namiary są w CRM) do potencjalnego partnera, zadać mu 6 pytań, o których napiszę kiedy indziej…i wprowadzić go do biznesu…
Webinary odbywają się kilka razy na dzień. Są to tzw. evergreeny, czyli starannie nagrane prezentacje, które startują o danej, wybranej przez daną osobę, godzinę. Tym samym, każdy znajdzie dogodny termin, aby obejrzeć możliwości biznesowe.
System mlm w praktyce – korzyści
Zastosowanie takiej maszyny marketingowej, umożliwia każdemu, już od pierwszego dnia w mlm, działać pełną parą. Aktywność danego Partnera sprowadza się do właściwej ekspozycji linków do danych, tematycznych artykułów.
Systematyka, dzienne metody operacyjne (dzienna rutyna) zrobią swoje.
Kiedy doprowadzimy do tego, aby dana osoba zapisała się skutecznie na webinar, 90% pracy zostanie zrobione za Ciebie…zrobi to automat, który każdego dnia, w każdej minucie, działa identycznie.
To, czego musimy się nauczyć to
- Właściwie zapraszać nowe osoby na webinar – uczymy tego w naszej szkole biznesu 7play
- Zamykać sprzedaż – zadając 6 kluczowych pytań, tuż po obejrzeniu webinaru – uczymy tego w naszej szkole biznesu 7play
Oczywiście, z technicznego punktu widzenia jest to mega skomplikowany proces – muszą być ustawione powiadomienia sms, aby dana osoba dostała przypomnienie o zbliżającym się spotkaniu online. Trzeba ustawić autoresponder – czyli automatyczną wysyłkę maili. Wszystko musi chodzić jak w szwajcarskim zegarku. Cały proces obrazuje obrazek poniżej…
Czy można jeszcze prościej?:)
Daj znać w komentarzu
Pozdrawiam
Dołącz również do bezpłatnej grupy na Facebooku, gdzie w każdy dniu dostajesz nową lekcję na temat właściwego budowania swojego biznesu sieciowego i online
One thought on “System mlm w praktyce – na przykładzie firmy 7play”