Myślę, że to odwieczny dylemat ludzi działających w marketingu sieciowym. Nawet sami właściciele (szczególnie Ci, którzy nie mieli wcześniej doświadczenia w MLM) nie wiedzą do końca czy promować swój biznes jako konsumencki, czy sprzedażowy.
W tym temacie mogę odnieść się do swojego własnego doświadczenia, a także ludzi, z którymi przez ostatnie 7 lat miałem i mam przyjemność współpracować.
Jeśli chodzi o sprzedaż, zaczynałem w branży ubezpieczeniowej ; sprzedałeś pieniądze były, nie sprzedałeś, nie było ; prosty układ.
Wszystkie struktury, jakie znam, w sprzedaży bezpośredniej, po jakimś czasie po prostu się wypalały…
…więcej osób odchodziło niż przychodziło…zgodnie z zasadą, że 99% ludzie nie nadaje się do sprzedaży…
99% ludzi nie nadaje się do sprzedaży
…ale w tym samym momencie 100% osób coś kupuje, prawda?
I teraz pytanie ; Czy lepiej działać na rynku, na którym wszyscy coś kupują, czy tylko na 1%, gdzie ktoś coś sprzedaje?
Przecież to takie proste nie?
To czemu masa ludzi, często zarządzających wielkimi firmami, tego nie rozumie?
Avon sprzedaje amerykański oddział. Co dalej z firmą?
>>>Poczytaj więcej na ten temat tutaj<<<
Avon to firma oparta na sprzedaży. Nikt nie ma co do tego wątpliwości, prawda?
I widzisz jaka jest wizja końca, prawda?
Mógłbym mnożyć tutaj przykłady firm, które jeszcze niedawno były potęgami, a dzisiaj już nie istnieją…
Choćby ten, że Monavie została przejęta przez firmę Jeunesse…co w efekcie dało kompletne zamknięcie tej pierwszej
>>>Tutaj więcej na ten temat<<<
Od zawsze uczyłem się budować struktury konsumenckie…
Miałem to szczęście, że na swojej drodze spotkałem odpowiednich ludzi…facet, którego widzisz tutaj na tym nagraniu…
Zarobił kilkanaście milionów złotych w biznesie sieciowym…WAŻNE ; właśnie nie na sprzedaży, a na BIZNESIE KONSUMENCKIM.
Ma wiele sieci, które zbudował po kolei ; jedna po drugiej i do dzisiaj przynoszą mu PASYWNE dochody, chociaż jego już tam nie ma…
Mam na myśli, że aktywnie ich nie buduje, a pieniądze przychodzą w każdym miesiącu…
Czy byłoby to możliwe, kiedy robiłby ten biznes jako sprzedażowy?
Wiesz jak jest w „sprzedażówce”, prawda? Jest kierownik, czy dyrektor…sprzedaż idzie…nie ma…sprzedaży nie ma…
Dlatego tak ważne jest, aby zdać sobie sprawę z tego, o czym mówię właśnie w tym nagraniu
Przykład z mojego życia? Proszę bardzo…
Od 5 lat nie zajmuję się siecią w biznesie FM Group, a do dzisiaj wypłacają mi pieniądze ;
Jak to możliwe?
Miałem dobre wzorce budowania sieci, uczyłem się i nadal uczę od najlepszych w branży…
Po co powstała Master Academy?
Jest to połączenie wiedzy i umiejętności dwóch specjalistów w swojej dziedzinie…
Wojciech Błachowicz ; najszybszy diament w historii jednej z firm ; w 23 dni pozycja Diamentowa, posiada 13 000 sklepów w 30 krajach…
Wyszkolił tysiące ludzi, masa z nich jest dzisiaj wolna finansowo.
Mój mentor, od którego wszystko w moim życiu biznesowym się zaczęło.
Moja skromna osoba…
W 4 miesiące od rozpoczęcia współpracy z firmą S7 Medical Company odebrałem nowe BMW.
Wielokrotnie wygrywałem konkursy na najlepszego rekrutera w międzynarodowych firmach…
Razem z moim Partnerem Biznesowym Marcinem Gurtowskim zbudowaliśmy listy adresowe na ponad 60 000 osób…
…a przede wszystkim pomogliśmy MASIE osób rozwiązać ich problemy…
Z naszych doświadczeń wynika, że aby zbudować dobrze prosperujące przedsiębiorstwo w marketingu sieciowym trzeba mieć ;
1 Autorytet
2. System
3. Zaufanie
4. Postawę
5. Pojąć podstawowe zagadnienia techniczne związane z marketingiem online…
Z szacunku do ludzi…
Wiele osób pyta mnie ; „Marcin ale gdzie jest haczyk? Bo przecież nie można oddawać takiej wiedzy, umiejętności i praktyki za 47zł…”
Jakkolwiek może to teraz dziwnie dla Ciebie brzmieć…nie chcemy na tym zarabiać!
Firma z którą współpracuje zarówno Wojtek (jest również jej współwłaścicielem) jak i ja…powstała z szacunku do ludzi.
Tworząc Akademię Mistrzów, przyświeca nam jeden cel ; właściwa edukacja biznesowa.
Niestety, jak zapewne wiesz, w ostatnim czasie przybywa pseudo firm, które obiecują gruszki na wierzbie (nic nie musisz, nie musisz polecać, a kasa leci strumieniami) problem polega na tym, że szargają one dobre imię networkmarketingu i zbierają rzeszę ofiar…
…i tutaj nasza rola ;
Każda firma stanie się firmą „edukacyjną” lub przegra na rynku. Tapscott Don
I właśnie tutaj nasza rola…
Czemu nie może być za darmo?
„Nie znam takiego dobra na świecie, coś, danego za nic, aby nie zostało zmarnowane”
…dlatego możesz dołączyć do Szkoły Biznes Dwóch Praktyków i Mistrzów w Swojej Dziedzinie za „astronomiczną” wręcz kwotę…Sam sprawdź
Pozdrawiam i do zobaczenia
Marcin Oniszczuk